گیت کنترل تردد شیشه ای

  • جنس بدنه تمام استیل

  • امکان استفاده دو طرفه

  • مجهز به حالت اضطراری

  • رطوبت 50% تا 80%

  • دمای عملیاتی -28 تا 60 درجه سانتیگراد

گیت کنترل تردد شیشه ای یا گیت مترویی

گیت کنترل تردد شیشه ای ، برای مکانهای پر تردد طراحی شده است. از جمله مکانهای مورد استفاده این گیت ها در متروها، ورودی سازمانها و … می باشد که با نام گیت مترویی نیز شناخته می شود این گیت با بدنه تمام استیل و موانع شیشه ای با مجموعه ای از چرخ دنده ها برای عملیات آرام طراحی شده است.

گیت تردد هوشمند

گیت تردد هوشمند یا گیت شیشه ای به دلیل وجود سنسورهای متعدد در بدنه گیت و همچنین برنامه نویسی دقیق آن در مواقع اضطراری و قطع برق آزاد می شود و مانع از بروز آسیب به افراد تردد کننده می شود همین طور این گیت قابل استفاده دو طرفه می باشد که یک سمت برای گیت های ورودی و سمت دیگر یا حتی محل دیگر برای گیت های خروجی مشخص می شود.

یکی دیگر از انواع گیت های کنترل تردد، گیت اهرمی می باشد که جایگزین مناسبی برای گیت های شیشه ای بحساب می آیند. این گیت ها برای محیط های کم تردد و یا ورودی های کوچک انتخاب مناسبی می باشد.

قیمت گیت کنترل تردد شیشه ای

قیمت گیت شیشه ای با توجه به انواع آن و با توجه به تعداد مورد استفاده در ورودی محاسبه می گردد.

همچنین دیگر استفاده از این گیت ها برای ترددهای اعتباری، که به وسیله کارت انجام می شود و در هر تردد اعتبار از کارت کسر میگردد. همچنین با تعبیه پنل تشخیص چهره بر روی آن می توان تردد را با توجه به مجوز ورود ثبت شده در سیستم و حتی با توجه به دمای بدن افراد(برای ممانعت از ورود افراد بیمار) محدود کرد. برند ZK نامی شناخته شده در عرصه محصولات کنترل تردد می باشد.

نرم افزار کنترل تردد

نرم افزار تحت وب برساد، قابل استفاده برای دستگاههای کنترل تردد بوده و با داشتن اپلیکیشن موبایل امکان  تمامی محصولات کنترل تردد آلتین سیستم برساد قابل اتصال به نرم افزارهای حضور غیاب و یا اتوماسیون اداری می باشد و