دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب یکی از ملزومات هر شرکتی است که توسط آن میتوان کنترل تردد و ساعت حضور و غیاب پرسنل را ثبت کرد تا در انتهای ماه طبق محاسبات نرم افزار حضور غیاب چه تحت ویندوز و چه نرم افزار تحت وب حضور غیاب، حقوق و مزایای پرسنل را محاسبه نماید.

هم اکنون انواع دستگاه ساعت زنی مختلف با امکانات مختلف همانند دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی و همچنین دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره جهت انجام این امور موجود می باشد و ما در این مجموعه نمونه ای از بهترینهای ساعت حضور و غیاب تولید داخلی و وارداتی جمع آوری کرده ایم تا مدیران به نسبت نیاز سازمانشان مناسبترین را انتخاب نمایند.

در کنار این دستگاه ها نرم افزار های مختلفی مانند نرم افزار حضور و غیاب و نرم افزار حقوق و دستمزد ارائه می گردد تا چرخه این امور هر چه سهل تر و جامع تر انجام پذیرد. قیمت دستگاه حضور غیاب و کارایی های دستگاه ها از مهمترین فاکتورهای انتخاب محسوب می شوند و ما گلچینی از بهترینها و ارزان ترینها را جمع آوری کرده ایم تا مدیریت ترددد پرسنل برای شما هرچه آسانتر انجام شود.

چرا باید دستگاه حضور غیاب بخریم؟

خرید دستگاه حضوروغیابهر مجموعه ای برای ایجاد نظم بین کارکنان و کارکردهای روزانه نیاز به دستگاه کنترل تردد دارد با وجود دستگاه کنترل تردد هم حق کارکنان محفوظ می ماند و هم خیال کارفرما برای نظم تردد پرسنل خود جمع می باشد. با وجود نسخه موبایل نرم افزار حضوروغیاب هر مدیری می تواند با استفاده از گوشی همراه خود و حتی در زمانهایی که خارج از مجموعه می باشد نیز تردد پرسنل خود را کنترل نماید.

همچنین وجود دستگاه کنترل تردد حضوروغیاب برای پاسخگویی به ادارات بیمه در زمان وجود حادثه برای پرسنل دروقت کاری ولی بیرون از مجموعه ضروری می باشد.

به چه معیارهایی در خرید دستگاه حضور غیاب باید توجه داشته باشیم؟

در ابتدا تحقیق درمورد برند دستگاه و اعتبار شرکت فروشنده امری ضروری می باشد. بدلیل وجود تنوع بسیار بالا در بازار فروشنده های زیادی اقدام به فروش دستگاه های حضوروغیاب می نمایند که در حقیقت در بحث حضوروغیاب تنها خرید محصول مطرح نیست و خدمات اصلی بعد از فروش دستگاه انجام می پذیرد و شرکت متعهد در تمامی سالهای استفاده مشتریان موظف به پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان می باشد. پس یکی از اصلی ترین عوامل دقت در خرید، پشتیبانی دستگاه حضوروغیاب می باشد.

همچنین امروزه اغلب کاربران طالب دستگاه های بیومتریک تشخیص چهره می باشند و استفاده از دستگاه ساعت زنی اثرانگشتی ویا دستگاه ساعت زنی کارتی بندرت بین کاربران درخواست میگردد و برای خرید دستگاه تشخیص چهره مناسب باید به تکنولوژی استفاده شده در خوانش نمونه چهره، حافظه دستگاه برای توانایی نگهداری اطلاعات تردد ونگهداری تعداد نمونه های گرفته شده در دستگاه، وجود ویا عدم وجود باطری داخلی، دمای محل کار برای استفاده دستگاه در آن محیط هم یکی از مسائل مهم در انتخاب دستگاه می باشد که دستگاهها اغلب برای محیط های داخلی کارگاه ها و برای دمای 0 تا 45 درجه طراحی شده اند و برای استفاده در محیط های بیرونی باید حتما با توجه به محیط انتخاب گردد.

همچنین نرم افزار حضوروغیاب برای استفاده از اطلاعات دستگاه، یکی از مهم ترین دلایل برای انتخاب یک دستگاه می باشد. امروزه وجود نرم افزار حضوروغیاب تحت وب کارایی برنامه را برای کاربران بسیار افزایش داده و با توجه به استقبال زیاد کاربران از نرم افزارحضوروغیاب ابری (تحت وب) و همچنین برنامه حضوروغیاب نسخه موبایل یکی از اساسی ترین عوامل در انتخاب دستگاه می باشد.

بهترین دستگاه حضور غیاب مناسب با حرفه ما چیست؟

altinsystem-bestdeviceبهترین دستگاه حضور غیاب به نسبت نیاز هر مجموعه تعیین می گردد. ابتدا مسئله اصلی تعداد پرسنل مجموعه می باشد. سپس مکان مورد استفاده از دستگاه همچنین تکنولوژی تشخیص نمونه برای سرعت خوانش و بعد با توجه به بودجه تعیین شده بهترین دستگاه حضوروغیاب توسط مشاوران شرکت برای شرکت شما پیشنهاد می گردد.

قیمت دستگاه حضور غیاب

قیمت دستگاه حضور غیاب به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور غیاب

  1. تکنولوژی تشخیص نمونه مانند اثرانگشت،کارت، کف دست و یا تشخیص چهره می باشد.
  2. پورتهای خروجی اطلاعات مانند usb- کابل شبکه- کابل RS232- wifi
  3. قابلیت تخلیه اطلاعات بصورت آنلاین و یا تخلیه دستی
  4. نرم افزار حضوروغیاب موجود برای استفاده از اطلاعات دستگاه
  5. میزان حافظه برای ذخیره نمونه ها
  6. میزان حافظه برای نگهداری ترددها
  7. سرعت شناسایی نمونه ها که در مکانهای پرتردد بسیار امری ضروری برای عدم تشکیل صف های طولانی می باشد
  8. دمای محیط کار و قابلیت استفاده از دستگاه در آن دما
  9. انتخاب گیت کنترل تردد برای مجموعه های بزرگ و پر تردد

چرا قیمت دستگاه های حضور غیاب متفاوت است؟

دستگاه های حضور غیاب میتوانند با توجه به امکاناتشان متفاوت باشند

ازجمله دلایل اصلی تفاوت قیمت ها، تفاوت در میزان حافظه دستگاه حضوروغیاب، تفاوت در تکنولوژی تشخیص نمونه، وجود باطری داخلی یا عدم وجود آن، دمای عملیاتی، سرعت خوانش و تشخیص نمونه در هر دستگاه می باشد.

آیا دستگاه حضور غیاب ارزان کیفیت پایینی دارد؟

در حقیقت درصورت خرید دستگاه از شرکت های معتبر و با سابقه، تمامی دستگاه ها دارای کیفیت عالی خواهند بود و دستگاه حضور غیاب ارزان دلیل بر بی کیفیت بودن محصول نیست بلکه برای فراهم آوری انتخاب بیشتر برای مشتریان با کم کردن امکانات موجود قیمت پایینتری را ارائه می کنند.

به طور مثال شاید مجموعه ای با پرسنل کم نیاز به دستگاه حضور غیاب با تکنولوژی اسپیدفیس نباشد و یا احتیاجی به حافظه زیاد در دستگاه نباشد ویا عدم وجود باطری داخلی دستگاه وقفه ای برای استفاده ایجاد نکند که نبود این عوامل تاثیری برعملکرد دستگاه نداشته و برای مجموعه های کوچک امکان کم کردن قیمت خرید را فراهم می کند.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره با دارا بودن دوربین های مادون قرمز برای مکانهای کم نور و یا نور نامناسب، نمونه ای از چهره فرد را ذخیره کرده و تردد را با انطباق نمونه برداشته شده با ویژگیهای چهره فرد، ثبت و کنترل می نماید. این دستگاهها قابلیت ذخیره 3000 نمونه از چهره افراد را داشته و در کمتر از یک ثانیه تردد را ثبت می نماید.این دستگاهها با دارا بودن سیستم عامل لینوکس و وب سرویس داخلی، امکان ارسال نمونه ها به دستگاههای دیگر را دارا بوده و هم به صورت مجزا و یا ترکیبی از کارتهای بدون تماس و اثر انگشت قابل استفاده می باشد.

دستگاه حضور و غیاب

تشخیص دستگاه حضور غیاب اصل

دستگاه اثرانگشتی- دستگاه تشخیص چهره-نرم افزار حضور و غیاب

انواع گیت های کنترل تردد-سه میله ای- گیت شیشه ای-تمام قد

شرکت آلتین سیستم برساد تبریز با جمع آوری بهترین دستگاه های تولید داخلی و خارجی از جمله برند شناخته شده ZK و مشاورین با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت مشتریان محترم بوده تا بهترین راهکار و خدمات نسبت به مجموعه مورد نظر را در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت برای شرکت آلتین سیستم محفوظ می باشد.